NOVINKY
6.5.2020
Uvolněna verze Afit 4.9.397.8 - aktualizace Afitu s novými funkcemi a opravami.

28.12.2019
Uvolněna verze Afit 4.9.397.7 - aktualizace Afitu s novými funkcemi a opravami.

Poslední aktualizace

WWW:  28.12.2023
Afit:  4.9.398.0 (24.4.2022)
RSS kanál:  Afit RSS kanál XML verze - sledování novinek online Afit RSS kanál - sledování novinek online

Prodej licencí zastaven

Tipy pro Vás

Dobrý tip může sehrát významnou roli ve Vašem podnikání. Ten správný tip již možná máte, přesto jsme pro Vás nachystali pár zajímavých rad, které třeba využijete ve svém podnikání. Pokud se navíc rozhodnete používat Afit, bude realizace těchto tipů hračkou. Spoustu dalších tipů najdete v naší dokumentaci a samozřejmě rádi Vám osobně poradíme, co v které situaci nejlépe použít, aby byl úspěch dosažen.

Provozujte skutečný online rezervační systém.

Umožněte Vašim zákazníků se rezervovat kdekoliv a online na Vaše aktivity a rezervační cíle. S Afitem a rozhraním Afit WEB je to velice snadné. Přímé propojní internetového rozhraní Afit WEB umožní Vašim zákazníkům zadávat a kontrolovat své rezervace kdekoliv a kdykoliv přímo na internetu a Vy přitom máte plnou kontrolu rezervací přímo v Afitu. Žádné synchronizace, konflikty, nebo dvojí zadávání. Jakmile zákazníka zaevidujete v Afitu, automaticky bude mít i účet na internet. Vytisknete mu přímo z Afitu přihlašovací údaje a to je vše. Veškeré nastavení provádíte v Afitu a to je okamžitě dostupné i na internetu. Poplatky za rezevace jsou přímo svázané s účtem zákazníka, rezervace je možné blokovat proti platnosti permanentke, které má zákazník vystavené. Kontrola dostatečné hotovosti na účtu zákazníka probíhá rovněž online v okamžiku rezervace. Chcete se dozvědět více? Pak pokračujte http://www.emdat.cz/afit/extension/online-rezervace

Výhody pro zákazníka: vždy aktuální přehled, žádné riziko kolize s rezervacemi zadanými obsluhou v centru, přehledné zobrazení týdenních kalendářů, pohodlné rozmyslení vhodného termínu bez stresu na telefonní lince.
Výhody pro Vás: snížení zátěže obsluhy recepce, jednoduché ovládání přímo z Afitu, které není závislé na připojení do internetu, velice rychlé rozhraní se stejnými zvykostmi, které používá obsluha při denní práci, žádné další programy a mnohdy děravé internetové prohlížeče.

Připravte pro své zákazníky "permanentky na míru."

Vaši zákazníci by jistě ocenili, kdyby sortiment permanentních vstupenek odpovídal jejich potřebám. Obvykle fitcentra poskytují pouze několik základních typů permanentek jako např. měsíční či vstupové. S Afitem můžete vytvořit neomezené množství variací permanentních vstupenek a nachystat tak zajímavé nabídky pro váhající zákazníky. Např. měsíční permanentka s omezeným počtem vstupů za nižší cenu než klasická měsíční permanentka, permanentka s časovým kreditem, který se odečítá po minutách, permanentka s počtem vstupů platící jen určité období dne (dopoledne, odpoledne) atd. S Afitem můžete zákazníkovi doslova vytvořit permanentku na míru dle jeho finančních možností. Afit umožňuje vytvářet i speciální kreditové permanentky, které fungují prakticky jako kreditní karta, kterou platí své vstupné. Díky jednoduchému nastavení však můžete pro odpočet kreditu nastavit zcela jiné ceny než pro běžné vstupné a dokonce měnit ceny podle připraveného časového scénáře.

Výhody pro zákazníka: zákazník nemusí platit jednotlivé vstupné.
Výhody pro Vás: máte finanční prostředky dříve než se návštěvy uskuteční a nemusíte se vůbec starat o stav permanentky, to za Vás dělá Afit.

Poskytněte zákazníkům individuální slevy na vybrané výrobky.

Jistě i Vy jste zahlceni množstvím reklamních tiskovin nejrůznějších supermarketů nabízejících zajímavé slevy vybraných výrobků. Tato činnost je promyšlenou marketingovou strategií, která přináší bezesporu své zisky. I Vy máte možnost pro své zákazníky nabízet podobné akce. Zřiďte si nástěnku, kde budete inzerovat pravidelně akce slev Vašeho zboží. Vyzkoušejte, jak na tyto akce budou reagovat zákazníci a dejte jim možnost např. vyzkoušet zboží, které by si za jiných okolností a vyšší ceně nekoupili. Třeba se jim zboží bude líbit a příště si jej koupí i za vyšší cenu. Třeba zjistíte, že nižší cena v konečném důsledku způsobí vyšší zisky. Zisk z prodeje totiž není dán pouze rabatem na jednotlivé položce ale zejména počtem prodaných kusů. Počet prodaných kusů se řídí pravidly nabídky a poptávky a cena zde hraje často rozhodující úlohu. Experimentujte! S Afitem je to snadné. Je možné vytvářet různé cenové kategorie a měnit ceny za chodu programu. Akce můžete nabídnout třeba jen registrovaným zákazníkům. Možností je opravdu hodně.

Výhody pro zákazníka: zákazník může na akcích ušetřit finanční prostředky.
Výhody pro Vás: můžete zvýšit objem prodeje a tím prakticky zvýšit zisky.

Pořádejte soutěžní akce, např. slosování prodejek z Afitu.

Soutěže patří ke klasickým strategiím zvýšení zájmu o zboží a služby ze strany zákazníků. Soutěž je určitou motivací pro zákazníka se do ní zapojit za účelem získání výhry. Správné nastavení podmínek soutěží může mít výrazný efekt pro provozovatele. Příkladem jsou různé výrobky, jejichž čárové kódy se zasílají do soutěží, výhry pod víčky lahvových nápojů, výhry přímo ve výrobcích apod. I Vy můžete svým zákazníkům zatraktivnit prodej Vašeho zboží či služeb. Vyhlašte soutěž!
Příklad soutěže:
Soutěž pro tento měsíc: Hlavní výhra - měsíční permanentka ZDARMA! Do slosování postupují všechny prodejky s útratou vyšší než 100 Kč.

Výhody pro zákazníka: zatraktivnění prodeje, možnost výhry.
Výhody pro Vás: zvýšení prodeje, zvýšení zisků.

Připisujte zákazníkům bonusy z vkladů.

Jestliže zákazníci vkládají peníze na své účty v Afitu, poskytují Vám vlastně půjčku. Nic za to nechtějí, žádné smlouvy, krytí, výkazy Vašich příjmů, jako to požaduje, v případě půjček, banka. Za ochotu zákazníků můžete vyjádřit určitý vděk připsáním bonusů na jejich účty. Pokud např. zákazník vloží na účet 500 Kč, poskytněte mu bonus např. 30 Kč, který může využít při nákupech a uplatní jej na slevu. Pokud Vám zákazník poskytne vklad např. 2000 Kč, zaslouží si bonus např. 200 Kč. A to už je jistou motivací pro zákazníka takové částky vkládat. Motivace musí být dostatečná, aby zájem ze strany zákazníků byl adekvátní Vaší snaze. 10% na bonusy není moc a dá se jistě poskytnout. Pro zákazníka to však může představovat zcela zásadní rozhodnutí při určování výše vkladu na účet. Vždyť za 200 Kč může jít i několikrát do fitcentra a takto by získal vlastně vstup zdarma. Vy však naopak máte jistotu, že onen vklad dříve nebo později utratí a to možná dříve, než by jste sami čekali. Peníze na kontech se totiž mnohem snáze utrácejí než peníze z peněženky. Vzpomeňte na svoji kreditní kartu a nákupy v obchodech.

Výhody pro zákazníka: možnost získat výraznou slevu na zboží a služby.
Výhody pro Vás: větší vklady znamenají více finančních prostředků pro provoz, větší obraty a větší zisky.

Vytvořte si akční ceníky.

Představte si, že plánujete nějakou akční cenovou nabídku a chcete si v klidu nachystat tuto nabídku předem. Standardně byste si ceník napsali v nějakém programu a vytiskly jej na papír a zveřejnili svým zákazníkům. S Afitem však můžete ceník tvořit přímo v programu i s možností tisku, ale navíc i s funkcionalitou, která umožní ceník kdykoliv aktivovat a deaktivovat, kopírovat a modifikovat. Ceníků můžete mít neomezené množství a jen je vyměňovat. Pokud máte zaměstnance, nemusíte jim dokonce ani říkat, že jste změnili ceník, vše uvidí obsluha na prodejce, změna cen se provede automaticky po aktivaci ceníku. Pokud máte dotykový displej, jsou ceny automaticky zobrazovány na dotykových tlačítkách, takže obsluha je vidí stále před sebou.

Výhody pro zákazníka: akční nabídky lákají k vyšším nákupům, lákají nové zákazníky.
Výhody pro Vás: snadná příprava ceníku, možnost měnit ceníky kdykoliv za běhu během jediné sekundy.

Využijte výhody dotykových displejů.

Chcete zjednodušit obsluze počítače práci? Pak si pořiďte dotykový displej, tzv. touchscreen. Pohým dotykem prstu na obrazovku aktivujete příslušné funkce, prodáváte zboží, klikáte na tlačítka. Afit je optimalizován na plné použití dotykového displeje prakticky ve všech modulech. Výhodné je zejména použití speciálního módu prodeje přes dotykovou obrazovku, kdy si můžete vytvořit vlastní dotykovou klávesnici s vlastním rozložením prodávaného zboží. Obsluha vidí všechny potřebné informace před sebou, cenu a množství na skladě ví prakticky okamžitě. Jediným dotykem prodá zboží a prakticky tři až čtyři dotyky stačí k odbavení zákazníka. Tím se zkracuje doba odbavení na řádově sekundy a i v exponovaných provozech není problém zákazníky bez čekání obsloužit s plnou evidencí všech transakcí.

Výhody pro zákazníka: rychlé odbavení u pokladny, plná informovanost o aktuálních cenách.
Výhody pro Vás: snadná obsluha bez učení, kompletní přehled o cenách a počtech zboží, rychlost odbavení zákazníka.

Tyto tipy tvoří pouze část možností, které mohou zvýšit zisky Vašeho centra. V rámci poskytování licence k užití programu Afit budete zásobování řadou dalších doporučení, návodů, tipů a triků, které Vás naučí efektivně využívat moderní počítačové systémy pro řízení agendy Vašeho provozu. Ten, kdo vyzkouší možnosti Afitu "na vlastní kůži", nebude už chtít jiný software. Afit je jen jeden a je v našem zájmu, aby byl nejlepší, stejně tak jako Vy a Vaše centrum.